دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه

ساخت وبلاگ
 

The suites are located at the top floors and in addition to the same facilities in the rooms,  they are also equipped with up to date smart sensors to tu on and off the lights, sound system and the air conditioning. Our Fast, wireless Wi-Fi technology for connecting to the inteet is available to our guest at anywhere in the hotel, from the lobby to the comfort of your own room.

 

 

for more information  Hotel in Iran , book Hotel in iran , Hotel iran reservation

www.ferdowsihotel.com

دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه...
ما را در سایت دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه دنبال می کنید

برچسب : Hotel iran reservation, book Hotel in iran, Hotel in Iran, نویسنده : ادمین iran-plasticsurgery بازدید : 264 تاريخ : چهارشنبه 25 شهريور 1394 ساعت: 14:41

جراحی گونه

بخش میانی صورت یا midface از نظر آناتومی شامل استخوان بندی فک بالا و استخوان گونه و نسوج نرم و بافت چربی است که روی این منطقه قرار دارد و از نظر ظاهری این ناحیه(گونه) در بالا به چشم ، در پایین به خط افقی لب ها منتهی شده و از داخل به بینی و در دو طرف از خارج به گوشها منتهی می گردد و یکی از بخش های بسیار مهم و مؤثر در ایجاد یک صورت موزون و زیبا می باشد. این بخش از صورت که شامل استخوان فکی فوقانی (ماکزیلا) ، بخشی از استخوان فک تحتانی و استخوان های گونه در قسمت خارجی فوقانی می باشد ، توسط نسج همبندی و چربی ضخیمی پوشیده شده است که سبب گردیده پوست روی آن شاداب و کشیده به نظر آید.

فاکتورهایی که افتادگی گونه را به تاخیر می اندازند:

1- وجود اسکلت قوی در بخش میانی صورت و پوست ضخیم و نسج همبندی محکم.

2- رعایت بهداشت پوست از اوایل کودکی و نوجوانی و استفاده از روش های پیشگیری از تحلیل استخوان و کاهش کلاژن سازی پوست.

3- پرهیز از چاق و لاغر شدن های مکرر و رژیم های غذایی غلط که منجر به کاهش وزن سریع می شود.

4- حفظ پوست صورت در مقابل اشعه آفتاب با استفاده از محافظ های فیزیکی و ضد آفتاب های مؤثر و مفید.

5- آبرسانی مرتب به پوست های خشک و شکننده و نازک.

6- کنترل بیماری های عمومی نظیر دیابت ، بیماری های هورمونی ، پرکاری و کم کاری تیروئید.

 

دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه...
ما را در سایت دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه دنبال می کنید

برچسب : جراحی گونه,عمل جراحی گونه,هزینه جراحی گونه,جراحی گونه صورت, نویسنده : ادمین iran-plasticsurgery بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 11 شهريور 1394 ساعت: 14:47

جراحی زیبایی بینی های گوشتی

با تکنیک های قدیمی ، تقریباً کار خاصی برای بینی های گوشتی نمی شود کرد چون تکنیک های قدیمی بیشتر کاهنده هستند و شامل تراش دادن استخوان و غضروف می شده اند. بینی گوشتی خودش غضروف های ضعیف تری دارد. حال اگر این غضروف های ظریف تراش داده و نازک شود، اگر چه ممکن است برای مدتی بینی کوچک تر و زیبا تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان و به علت تغییرات زیر پوستی، بینی جمع شده و خودش را به سمت پائین خواهد کشید. اینکه می گفتند بینی افتادگی پیدا کرده و یا برگشت کرده به همان علت می باشد.

اما امروزه چون بینی های گوشتی با تقویت غضروف شکل داده می شوند، حالت داده می شوند و بازآرایی می شوند، برگشت بینی های گوشتی یا افتادگی بینی های گوشتی خیلی کم شده و شاید اصلا اتفاق نخواهد افتاد.

 

تقویت غضروفی کاری است که برای بینی گوشتی انجام می دهیم . به آن معنا که غضروف مورد نیاز را از تیغه وسط بینی (سپتوم) بر می داریم و بوسیله آن قسمت های tip یا نوک بینی را تقویت می کنیم تا بعد از اینکه فرایند ترمیم شروع شد تغییر شکل (برگشت بینی) اتفاق نیفتد.

 

دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه...
ما را در سایت دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه دنبال می کنید

برچسب : جراحی زیبایی بینی های گوشتی,جراحی پلاستیک بینی,جراحی بینی طبیعی,قیمت جراحی بینی, نویسنده : ادمین iran-plasticsurgery بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 15:23